In foste cautari imobiliare si colocatare

Eh, uite ca mai revin cu un post caci sunt in cautari😀

Mai exact, dupa negocieri familiale, planificari proprii, intorsul problemei pe toate partile am ajuns la o concluzie. Urmeaza ca, aproximativ la inceputul lunii decembrie 2009 sa ma mut de la parinti intr-un apartament de capul meu. Si astfel, dupa cum ziceam, astfel ajung sa fiu in cautari dupa urmatoarele:

  • Apartament de 2 camere de inchiriat de la care as cam avea urmatoarele pretentii:

– preferabil in zona Dristor / Nicolae Grigorescu / Titan dar accept si alte variante cu conditia de baza sa fie aproape de o statie de metrou
– chirie rezonabila (ma gandeam undeva in jurul sumei de 250-340 Euro)
– decomandat
– conditii bune (deci cam confort I)
– mobilat si utilat partial/complet
– acces la net (existent sau sa pot sa-mi aranjez eu)

  • Coleg/a de apartament (pentru apartamentul care il voi gasi conform celor de mai sus):

– persoana curata, de treaba, preferabil cu ceva simt al umorului
– ar urma sa platim totul pe jumatate avand fiecare camera lui
– preferabil de varsta apropiata ( 25 ani +/- 3 ani)
– sa nu fie deranjata de faptul ca sunt fumator
– sa putem sa ne impacam pe niste reguli aproximative de conlocuire

Acuma, daca sunteti interesat sau daca ma puteti ajuta puteti sa ma contactati, fie printr-un comment aici, sau pe e-mail la blog [at] ionutzu [punct] com sau la telefon 0763 936 455. Sunt flexibil si sunt sigur ca ne putem intelege.

De asemenea accept si varianta inversa, daca cautati un coleg de camera, contactati-ma.

De asemenea, astept orice fel de comentarii din partea voastra sunt binevenite, in special cei care au trecut prin situatii similare. Oricum cred ca o sa va povestesc si voua peripetiile prin care am trecut in aceste cautari intr-un viitor post🙂

UPDATE / ACTUALIZARE: Cele de mai sus nu mai sunt valabile, mi-am gasit.

Acuma ce pot sa va zic este ca dupa cautari am ajuns si eu la concluzia ca s-a mai normalizat piata asta imobiliara. Am apucat sa vad 1-2 apartamente si cativa oameni care isi cautau coleg de apartament.

In afara de anumite exemple poate un pic mai exagerate unde se cauta al 5-lea om intr-un apartament cam mic de 2 camere sau cineva care vroia sa inchirieze un apartament si incerca sa ma vrajeasca ca e mai convenabil si mai calduros daca incalzesti cu calorifer electric / pe ulei (dupa ce aflasem ca nu se platise intretinerea de vreo 2-3 luni).

Pot zice totusi ca per global preturile sunt mai ok decat ce gasisem in fostele mele cautari (de prin vara). Adica am gasit apartamente ok, unele chiar foarte ok cu preturi intre 300 si 350 Euro pe luna. Ce mi se pare anormal sunt preturile mult prea mari la garsoniere de inchiriat (doar cu aprox. 50-60 euro mai putin, chiar nu renteaza).

Mai gasisem prin intermediul site-ului mentionat de radu (mai jos in comment-uri) un tip care cauta coleg de camera. Apartamentul era superok (eh avea mici probleme dar in curs de rezolvare) si el era superok ca tip. Dar am gasit ceva mai convenabil, poate mai scazut din punct de vedere conditii dar mai bine ca bani. Asa ca, de weekendul acesta, pentru mine, incep mutarile😀

 

Si de incheiere va dau cateva link-uri care mie mi-au fost utile in toata povestea de mai sus:

De asemenea ca recomandare, cand cautati pe site-urile (sau oricare altele) de mai sus de anunturi apartamente de inchiriat folositi in cautare „proprietar” pe post de cuvant cheie. Asa scapati de tona de anunturi prin agentii imobiliare.

2 Răspunsuri to “In foste cautari imobiliare si colocatare”

  1. Ionutzu Says:

    Multumesc, am dat si eu de el si chiar am intalnit un tip ok prin site-ul mentionat de tine. Dar mi-am rezolvat altfel, zic eu mai bine😀


Lasă un răspuns

