Schimbari de vara

Cum altii se duc la mare pe perioada verii, eu reincep sa ma ocup de blog. Tocmai am achizitionat domeniu nou si gazduire pentru acest blog (si nu numai😀 ) si urmeaza sa mut blog-ul cu totul la o adresa noua. Aceasta adresa va fi disponibila in continuare ca backup si va reprezenta doar o redirectare la noua adresa.

Pentru ca concurusul cu articole scrise de vizitatori nu prea a avut success il extind pe perioada nelimitata (vezi Acum e randul vostru).

De asemenea va anunt ca voi fi si anul acesta organizator la IPWorkshop (www.ipworkshop.ro) unde va voi povesti cate ceva despre SharePoint (pe care cred ca o sa-mi fac si licenta). De asemenea am de gand sa fac un curs despre realizare de pagini web. Inca nu m-am hotarat ce exact si inca nu este o certitudine, depinzand mai multe aspecte de acest lucru.

Cum la IPWorkshop unul din lucrurile cele mai indragite a fost Scavenger Hunt-ul va invit sa veniti si voi cu idei de locatii, indicii, challenge-uri. Uitati ce am cerut organizatorilor, dar acuma extind totul catre toti participantii dar si vizitatorii acestui blog:

[…] ce vreau eu de la voi este:
– cine are idei de locatii, indicii, eventuale legaturi intre indicii
– cum sa impacam ideea pe mai multe zile fara sa afle unu de la altul despre eventuale viitoare puncte.
– cine aveti compas sau GPS va rog sa le aduceti si daca puteti sa le puneti la dispozitie
– daca aveti harti (turistice / normale / online) ale tirgu mures va rog sa ni le puneti la dispozitie
[…]

NOU: Acuma puteti sa vedeti si sa comentati aici/in noul blog despre cum va fi si cum se va schimba la adresa:

http://blog.ionutzu.com

In curand voi reveni cu mai multe detalii.

Lasă un răspuns

