Acum e randul vostru

Dupa ceva perioada de inactivitate, revin cu un articol care pactic e o invitatie catre voi sa scrieti articole.

E de fapt o ideea de-a mea mai veche, si cum am ajuns sa vad ca acest blog din pacate e undeva mai in spate in ordinea prioritatilor mele, m-am gandit la aceasta idee de revigorare. Poate ati observat pe ici-colo cate un articol scris de un prieten / coleg / anonim. Eh, acu a venit timpul sa se imulteasca.

O sa ma intrebati de ce? Pai am observat in primul rand ca am ceva audienta cu acest blog, nu doar in randul cunoscutilor mei dar mi-au venit si multicei vizitatori din google (ale naibii articole despre yahoo si hi5😛 ). In al doilea rand mi-ar fi parut rau sa renunt la el desi au fost dati cand am depasit cu mult 1 luna de zile intre postari pe blog. Motive ar mai fi multe, poate sunt egoist si vreau mai mult timp sa lenevesc, dar in mod principal am observat ca cel mai bine scrii cand ai chef, ai o idee si iti vine sa o dai afara … De asemenea, oameni de la care nu m-am asteptam am vazut ca au totusi ceva talent nedescoperit in d-ale blogg-ingului.

Asa ca, cine doreste sa scrie un articol pe acest blog este rugat sa-mi trimita articolul pe e-mail la adresa: ionutmail [at] gmail [punct] com (sper ca va prindeti sa inclocuiti cu caracterele corespunzatoare si sa scoateti caracterele extra).

Acu o sa ma intrebati de reguli. Pai sa fiu sincer nu prea sunt. Sau daca ar fi suna cam asa …

-scrieti despre ce vreti, dar nu faceti romane
-includeti [ionutzu] in subectul mail-ului (o sa confirm primirea articolelor)
-puteti include video-uri (gen link sau video embeded) la un site existent
-puteti include poze
-puteti folosi cuvinte porcoase dar nu abuzati de ele
-nu scrieti in ideea sa fie ceva comercial
-nu copiati articole/pagini/materiale(/intelegeti voi) existente pe net sau daca va folositi de inteligenta altora citati sursa sau ca l-ati luat de undeva de pe net (bineinteles, fragmente, nu complet)
-daca mai imi vin idei / aveti propuneri, nedumeriri si alte d-astea o sa mai actualizez pagina
-delimitati clar ce tine de articol, ce tine de observatii catre mine (daca aveti)
-mentionati sub ce nume/nickname/anonim vreti sa apara articolul
-limbi acceptate:engleza, limba recomandata: romana
-nu imi spamuiti adresa de mail
-imi asum responsabilitatea sa fac schimbari asupra articolului si veti fi anuntati de forma finala, dar copyright-ul si creditul va revine voua

Termenul limita este pana pe 22 iunie inclusiv.

Pentru orice fel de nedumeriri nu dati mail, comentati aici.

Daca intrebati de premii nu sunt, desi daca vad ca se aduna multe bune poate bag niste chestii la shmen (gen stick usb, memorii RAM, si ce alte chestii mai am prin casa si nu imi folosesc😛 ).

Ideea de baza este sa fiti voi, sa fiti originali si articoulul/post-ul/cum vreti sa-l numiti, sa aiba pe acel ceva de e phun/placut/interesant/… de citit.

Evaluarea se va face in masura de 50% de mine si restul vor vorbi vizitele si comentariile (pe care puteti sa le moderati chiar voi, dar ma mai bag si eu daca e cazul).

your turn Planul de viitor ar fi, daca tine si vad ca are succes acest proiect sa luam domeniu pentru blog cu hosting platit, chiar sa fac un rebranding (ooof ce termen pompos, sa-i schimb numele bre’) si sa avem un blog la comun, care sa fie de succes si sa placa la oameni. ASta imi va oferi mai multa flexibilitate in ceea ce priveste structura blog-ului, plug-inuri SIII RECLAME. Da stiu ca cititorilor nu prea o sa le convina dar … tre platit si hostingu, si de ce nu sa scoatem si noi un ban extra (da, voi face share cu voi intr-un mod cinstit).

Vorba aia, unde-s multi puterea creste, dar totusi sa fim multicei dar buni😉

In concluzie, spor la scris, astept intrebari, nedumeriri, comentarii sau alte propuneri.

… asa ca … COMMING SOON TO A BLOG NEAR YOU …

4 Răspunsuri to “Acum e randul vostru”

  1. dr.Parazitu Says:

    Sa sti ca ai idee buna, am vazut-o aplicata pe un blog care initial avea maxim 1000 de oameni unici pe zi acuma au peste 1000, domeniu propriu fac banuti frumosi din el. Blogul(arpoape poartal) are ca tematica tehincile de manevrarea a windows-ului si a programelor aferente.
    Bafta, sa iti iasa ideea!

  2. Schimbari de vara - Blogu’ lu’ Ionutzu Says:

    […] Pentru ca concurusul cu articole scrise de vizitatori nu prea a avut success il extind pe perioada nelimitata (vezi Acum e randul vostru). […]


Lasă un răspuns

