Gaza, Israel si stirile TV, intr-o alta perspectiva

Acest post are un subiect destul de controversat zic eu dar, in ultimele zile la TV au repetat aceleasi stiri despre Gaza si care consider eu, doar obiective n-au fost. Mentionez ca acest post nu a fost scris de mine ci de cineva care doreste sa-si pastreze anonimatul si nu reprezinta in vreun fel parerea mea personala.

Razboi in gaza si ranitii de rigoare In ultimele zile am avut un singur subiect a dominat stirile de pe toate posturile de televiziune.Unde te uiti nu-ti arata decat nenoricirea din Gaza.
Gaza un teritoriu sarac in care sunt inghesuiti 1.5milioane de arabi si care sunt nemilos bombardati de aviatia Israeliana cu arme de ultima generatie (N-am zis palestinieni pentru ca pana eu n-am vazut consemnat in istorie poporul palestinian decat dupa 1900).
Dupa ce iti descriu ce rau e acolo si adevarul e ca nu mi-as dori sa fiu in locul celor bombardati,iti mai strecoara 3 cuvinte despre atacurile cu rachete impotriva Israelului care sunt lansate din Gaza.
Dupa aia o iau de la capat cu ce rau e in Gaza si ca sunt proteste peste tot in lume(organizate de musulmani) si cum ONU face presiuni asupra Israelului pentru a inceta bombardamentul.

Este impresionant ce vezi la televizor dar este o ipocrizie fara margini sa invinovatesti Israelul ca incearca sa se apere. Este atacul disproportionat?
Eu nu inteleg ce inseamna asta. Adica daca tu ma omori te omor si eu?
Pai daca m-ai omorat tu primul eu nu mai pot sa fac nimic. Iar Hamasul n-are alt scop decat sa omoare.
Intradevar ar fi putut raspunde cu aceleasi arme primitive folosite de Hamas. Ce s-ar fi intamplat pai atunci cand tragi cu rachete neghidate umplute cu bile si cuie intr-o zona dens populate? Omori majoritatea civili si nu combatanti. Exact strategia Hamas si exact pe dos decat ce incearca Israelul.

Ce tara ar accepta o asemenea situatie?
De ce englezii acum au devenit pacifisti? si demonstreaza impotriva Israelului?
Un motiv este numarul mare de musulmani care au emigrat acolo dar si ipocrizia specifica englezeasca. Ei sunt printre marii „pacifisti” si „pacificatori” ai lumii care au omorat fara mila pe cei care n-au vrut sa-i accepte ca „civilizatori”.
Daca ar fi orice alt stat in aceasi situatie Gaza nu mai exista demult.
In 2007 in Liban o organizatie extremista islamica Fatah Al Islam s-a confruntat cu armata libaneza.
Care a fost rezultatul? Ca o armata araba a omorat sute de „frati” arabi fara mila. Numarul combatantilor ucisi era o fractiune de 5-10% din total iar majoritatea covarsitoare erau civili.
Nimeni n-a plans si n-a condamnat Libanul.
La fel s-a intamplat in Jordania in ’70 cand regele de atunci a omorat mii de islamisti, care ii creau probleme in tara.

Acum ca v-am facut rezumatul stirilor din ultima saptamana sper ca am reusit sa aduc o perspectiva care in general nu este cunoscuta sau pur si simplu ignorata din cauza prejudecatilor existente inca despre evrei.

14 Răspunsuri to “Gaza, Israel si stirile TV, intr-o alta perspectiva”

  1. tony Says:

    uaaau….puh… mane nu inteleg…
    aveam ceva pretentii de la tine, daca nu de opozant …cel putin de impartial…. de cand exista Israel… dai (sau da persoana) date istorice….cam demagogice…pai cand a fost infiintzat Israelul…cu ce costuri umane…si pana la urma primul venit are dreptul…nu? sunt socat si dezamagit…

    • Ema Says:

      Eu nu sunt foarte tinara in ceea ce priveste nr. anilor, dar am trait inainte de „razboiul impotriva terorismului”,impreuna cu prietenii mei arabi, mai precis din Liban si Palestina (atit eu si sotul meu, care nu este arab. Am precizat aceasta ca sa nu se subinteleaga ca a-s fi partinitoare). Si va spun ca totul era OK.
      Ma consider tot timpul insultata in inteligenta, capacitatatea mea de intelegere, cind cineva confera „Israelului”, adica celui mai mare demon al umanitatii de pina acum, circumstante atenuante! Si nu ma refer la cetatenii obisnuiti,normali, ci la cei care” apasa pe buton”
      dupa cum vor muschii lor………

  2. Anonimu Says:

    Cand a fost infiintat Israelul modern ?1948
    cand a fost Israelul distrus de Asyro Babilonieni?nu stiu da cu cateva mii de ani inainte de invazia araba de la 700 d.H
    Statul evreu existent cand a fost invadat de Roma a existat ?sau si atunci erau arabii primii veniti?
    Asa ca dreptul primului venit e destul de clar zic eu
    Daca sunt date istorice gresite chiar te rog sa le subliniezi si incerc sa corectez daca e cazul

  3. tony Says:

    scuze… ma gandeam la ceva de genu….egipt….

  4. tony Says:

    plus ca la insfiintzarea statului Israel, atat de mediatizat ei au zis ca au pretentii teritoriale doar pe 1/3 din ce e azi….

  5. tony Says:

    cum zicea Fafonttene…egalitate doar pt dulai…noroc ca exista USA ….care tzine partea evreilor….tragic pentru democratie in general….parca seamana cu marx

  6. tony Says:

    sorry Jean de La Fontaine

  7. Anonimu Says:

    Egipt?
    Pai vad ca Egiptu nu are pretentii l-a zona aia,ba chiar a refuzat categoric s-o primeasca inapoi dupa razboiul din 67.
    Au primit Sinaiul bucurosi au Gaza au lasat-o
    Te-ai gandit vreodata de ce?poate pt ca a fost a lor cand si cand erau mari si tari si nu pt ca o locuiau?
    Inseamna ca Egiptul e stapan pe toata peninsula Araba si Africa?pt ca ei sunt cei mai vechi aparent?
    Chestia cu pretentiile de 1/3 din ce e azi?nu vrei sa zici ca asta s-a oferit Israelului iar arabii au refuzat categoric pt ca totul e al lor?Se considerau dulai…

    mai ales Ierusalimul era arabesc cand a intrat Isus in el nu?de Solomon si templu iarasi nu sti? sau astea erau tot arabesti?

  8. gadjodillo Says:

    mey, problema nu e cine a fost primul acolo
    problema e ca mediatizarea „cazului” nu este impartiala, ci clar inclinata ideologic, ca si cum „ziaristii” ar asculta de o comanda (probabil ca asa si e) si ar avea doar scopul de a transmite viziunea „mainstream” asupra evenimentului.

  9. mihai Says:

    A vazut cineva Snatch? Eu zic cacam asa se pune problema.

  10. Ionutzu Says:

    #Mihai: Mhmm, interesanta paralela cu filmu Snatch, nu m-as fi gandit sa le leg, dar daca privim mai larg cred ca imi dau seama la ce te referi. Si vezi pe viitor cu cacarea cacam-ului ala😛
    #gadjodillo: Exact, cel mai bine te-ai prins tu, de ce am facut acest articol public. Jurnalismul la noi, sau ma rog, cei care se ocupa de stirile TV mai au de invatat cum sa fii impartial, le-as da drept model EuroNews-ul (desi nici asta nu e perfect, dar e cu cativa pasi inainte)

  11. Claudiu Savu Says:

    Fasia a fost, este si va ramane o problema mondiala… Nu cred ca exista vreo rezolvare pentru problemele acelor fanatici religiosi…

  12. emi Says:

    lasati discursurile istorice si religioase…oricum sintem depasiti…problema e simpla…viata omeneasca…daca musulmanii”pericolul civilizatiei omenesti”nu sint opriti ….apocalipsa ne asteapta….fiti impartiali….evreii doar se apara si nu doresc razboiul,incearca doar sa opreasca tembelii islamisti …..pacat ca lumea nu deschide ochii….sau poate asteapta inca ceva evenimente ca turnurile gemene…..trezitiva……….

  13. Ionutzu Says:

    Acuma luat si voi situatia un pic extrem si exagerat. Sa ajungi la concluzii de genul apocalipsa ne asteapta e un pic cam extrem. Ma rog, ziceti ce considerati corect, eu zic ca reprezinta o problema, dar sa privesti musulmanii ca „pericolul civilizatiei omenesti” si sa nu vezi alte alternative mai normale … in sfarsit


Lasă un răspuns

