B@ck to blogging, comming soon

Va salut pe toti cititorii mei. Din pacate in ultima vreme am avut ceva problemutze si timp de vreo 2 saptamani am cam fost inabordabil. Nu cereti detalii ca nu o sa va dau😉 . Oricum, de cand am blog am vazut ca e destul de greu sa-ti faci timp si chef sa te ocupi si de blogging, desiii idei am, chiar prea multe de pus in practica/scris. Da o sa ziceti ca n-am mai scris de mult mai mult de atata, well acu si voi, lasati-ma mai moale. Revenind la blog, in curand o sa aveti unul din urmatoarele articole:

  • Faze reale de razi de mori (viata bate filmul)
  • Ipod, iiih, naspa, dar de ce?
  • IPW Weekend Classes
  • Yahoo Messenger GRRR! (o eventuala continuare la posturile mele precedente pe tema mess)
  • si/sau altele (mai vedeti si pagina Work In Progress/Comming Soon)

Nu pot sa va dau data exacta cand o sa postez, dar cred ca in aprox. 10 zile va voi delecta cu ceva lectura placuta😉

Pana atunci va las si, bineinteles astept propuneri si de la voi (sau comentariile de rigoare de orice fel).

See ya’ soon😀

PS: ah, si da chiar, cum vi se pare noua tema si ciufuliciu’ meu scrib? (am ales acest look predominant pe baza feedback-ului de la voi)

3 Răspunsuri to “B@ck to blogging, comming soon”

  1. parazitu Says:

    Bine ai revenit omule, credeam ca te-ai lasat de blogăreală :))

  2. Ionutzu Says:

    Eu, sa ma las!!? Neeh, nu scapi tu de mine asa usor😀 . Doar ca perioada asta, diverse problemele si starea mea de spirit nu au fost tocma oportune pentru a ma mai ocupa si de blog. Asa ca, inca nu te-am parasit din arealul de bloggeri😉

  3. parazitu Says:

    Asta si era idea sau nu te pierdem din lumea blogărelii :d


Lasă un răspuns

